Monday, May 13, 2024

SPOTIFY

Dugay2 n man jud diay ko wa kalog-in sa Spotify. So this morning I logged in to Spotify in order to listen to music by Keali'i Reichel. Ako ra man isa lagi didtos Room 423. Wala man didto ang students kay continuation p lagi this time sa midterm exams nga naputol last week kay nag isyu ug directive si Governor lagi nga mag online klases due to the heat. So I went to the next class, did some checking and went down at 10am for lunch. Diha n pud sila Doc Erese and Mam Ruth nagstorya sa pantry. Nijoin pud si Architect Aimee for a while. Then diha pud si Sir Gorby. I brought out my computer and tried to work there. But naglunch n man ang taga SBA lagi maong nihawa n lng mi. I went to the canteen to eat my lunch -chicken nuggets sa pud ahong gikaon this time. Sa Saturday p man lagi ang deadline sa grades. So na'pa koy time to work on it lagi ugma pohon Lord. Maraming salamat po. I will buy coffee mix sa SM Supermarket this afternoon. Go Doki, aloha! ;)

No comments: