Monday, July 8, 2024

MY BROTHER IN BALIWAG

Last Saturday 7/6/24 afternoon, my brother came to visit me here in Baliwag. Morag nakalabay n kuno sija diri before kay padung kuno silas Cagayan b to nga lugar sa ijang kauban sa barko sauna. Number 1 adventurer pud ahong brother bujag. I am happy coz niari sija: I showed him where I live plus the NU campus. Kita sijas among mga facilities and excited for NU to open in Cebu pohon. I gave him the Gucci tumbler that Aedrian gave me last November. Kay magamit man to nija pohon ug naa sijas barko. Thermos man to so pwede sa kape or tsaa. I gave him the 2 remaining NU tumblers pud plus the macapuno and keychain pasalubongs from Bataan. Told him palitan ra naho sija ug NU jacket pohon. I bought him an NU t-shirt and cap man for his birthday. He said mamora n kuno sijag si Lordy Tugade diay kuno pohon nga taga NU. Hehehe. Mo open man pohon ug SM sa Tagbilaran and morag motan-aw kuno ang Watson's pud sa ilang building ug space. Aju kung madajon Lord kay SM-affiliated man pud ang Watson's lagi. Hapit n pud mahuman ilang commercial building diay sa Tubigon pohon. We pray for the best. Ngaon ra mi ug Chowking lauriat, sweet and sour pork then niuli n sija at 530pm. Xempre di pud ko gusto nga magabhian sija kay matraffic n lagi. Nisakay sija ug bus around 530 pm and mga 7pm he said he was at LRT 5th Avenue n kuno. One ride ra man to sija to Kalaw or Taft. Didtong dapita man siya magstay kay nagpamedical lagi kuno sija. I told him I am thinking if mouli b ig birthday ni Mama pohon lagi. Kay tua mi Holland lagi pohon; pangvisa n naho ang P5,700. Mouli ra btaw ko pohon makalugar jud. Go go go Doki and aloha! ;)

No comments: