Friday, July 12, 2024

PhD ASIAN CENTER, UPD

Y'day 7/12/24 I was able to submit my documents for the PhD Philippine Studies program sa UPD. Daghan jamo, tua pay GWA computation lagi. Nasayop p jud kos recommendation lagi so huwaton lng to naho kung ipausab to o di n. Kusog p jud tawn kaju ahong dugo; nibugwak lagi when I stood up mga 845 to 9am. Sus nanimaho jud ko yday lagi. I resolved to bring an extra panty ug nappies n jud sa school always. But anyway, again I was able to submit them via LBC, paid P160.00 and today or sa Monday cguro madawat n to nila. Today 7/13/24 I was able to pay the application fee via Gcash (P100 plus P20 charge) and I also finished the WFH report and the GDN Expression of Interest (EOI) for the Doing Research project. Sus, India, Cambodia and Laos oi ang himuan ug evaluation lagi pohon sa ilang Social Science Research Systems. I pray for the best. Sila Sir John, Mam Lorylie, Doc Erese ug Mam Rosie maoy ahong gibutang sa research team. Amen po. Tua p koy Bohol energy paper lagi to do. Ig Monday 7/15/24 n lng gud pud to pohon. Hutdon b lagi diay nato ang trabaho all in one day? Ay, tua diay koy money coming up. I dunno how and where gikan but morag diha lagi y'day afternoon. I pray for the best. Amen!

No comments: