Wednesday, November 8, 2023

LEAVE?

Y'day 11/8/23 I was able to go out at around 4pm. Sus, pag abot nahos dorm, grabeng inita jud lagi. Nkhuna2 ko nga mobalhin. I went walking along DRT Highway n lng. I talked to Kuya Guard too on my way out. I asked him to show me again the room on the other side with only one occupant. The current occupant is not always there daw so pwede ra jud daw ko mobalhin didto. But then I ordered an air cooler n man lagi, 2 p gani to kabuok. Personal ra daw to ingon ni Hershey. Mao ng basin di n lng siguro ko mobalhin. Kay ang kainiton ra man jud lagi ahong problema. Wala man koy problemas distance of the dorm, my housemates and the place itself. Coz I can stargaze p lagi when I would wake up at around dawn. Kay open lot man among atbang before ang Baliwag City Terminal across SM Baliwag. Pohon jud cguro nga na'na mi neighbor and still init, basin mapugos n ko ug balhin. But possible man pud nga mobugnaw kay na'nay building nga motabon lagi. So go go go Doki, aloha!

No comments: