Sunday, April 7, 2024

TRENT U PROFESSOR

This morning I saw from our ISS FB page a job opening sa Trent University, Canada. Niapply ko dajon oi. Magstart n daw to nga position this July pohon. It's actually a Human Rights and Global Justice Tenure Track position. I checked, pwede man ko. So I pray for the best. Coz sayon ra man ang ilang appication process, teaching portfolio ug research statement ra gud gipangajo lagi. Nksubmit ra pud ko dayon sa mga gipangajo lagi. And I checked; in between Toronto and Ottawa ang Trent University. Basta go lng ng go ko Lord. Show me lng po if asa jud ko Nimo dad-on lagi. Amen! Aloha Monday. Tua mi Zoom lagis PDFNI Visayas tonight and ig April 11 gabii daw pud pohon. Strategic Planning kuno ni. Sige po. Online klases man japon mi so dia ra kos among AC office lagi. Thanks be to God.

No comments: