Monday, April 1, 2024

TERM 3 IN FULL SWING

Nagsugod n among Term 3 lagi. Okay ra ta ahong MTh kay 2 ra ang klases. But hagoas TF oi kay 4 klases jud lagi. 2 in the morning with TOU 231 and TOU 232. Though nice ra baja pud sila handlean. And I know many people already sa TOU 232 - sila Ashley Charmaine Valencia, Wendrea Clarin and Angel Marcelo from TCW klas last term then si Elron who is my friend from my Unit J days. Hago lng jud ang 4 hours straight kay summer pud lagi. But I think I just need to rest and eat a lot in order to recover my energy. Maniwang jud ko ani lagi Lord. Plan ko palit ug extension wire this afternoon. Kanang barato ra gud. Try nahos supermarket siguro. Then I have to pay P1,500 plus about P500 for my kuryente and tubig ug ang HOA pud sa Cebu nga P1,000. Nisakit ahong liog ron. I need to drink my Nutria n cguro. I will take them out from my maleta. And drink lots of water of course. Go Doki! Btw I realized today that panuhot ra jud ahong bation sa lawas lagi. Especially kung sajo p. And of course gikapoy ko kay naghagdan man ko to klas at 7am. Take care, take a rest lng Doki. Aloha! :)

No comments: