Wednesday, January 11, 2023

JAN. 2023 BILLS

P505.88 ra diay oi ang VECO bill for last month, nga diri sila Nang Anel pag Christmas, 23 to 27 December. The water bill is around P250 and my Sky bill of P998 is payable this 21st pohon. After this, ang HOA n lng pud at the end of the month nga 1k and my Smart bill of P600 plus my insurance bill of P1,045 due on 2/13/23 pohon. Mabayaran ra lagi ni naho tanan pohon. Amen. Pwede ra pud ko modecide Lord nga mobalik sa Cambodia pohon and work there for good. Pero hapit n mn lagi ko 50 yrs old oi, pujo n lng ko diris Pinas jud. If di ko madayon sa VSU lagi, sa CTU n lng ko apply pohon. Pwede pud sa Dumaguete n lng. Why not indeed? Basta kanang lugar nga naay wifi pud tawn Lord and accessible ra pud to Dumaguete lagi for my MBA klas. Amen, aloha! I'll wait for my tax refund diay ig 1/15/23 Sunday pohon to see if makapalit b ko'g aparador aron maayos akong books and notes. Jia you Doki, keep the faith lng gud ;)

No comments: