Saturday, April 2, 2022

CITY HALL/SANTO NIÑO

Today 4/2/22 morning nagnaning n jud lagi kos ahong transmittal letters. I went to Cebu City Hall but wa may office ug Sabado so pabalikon ko ig Lunes phn. So mayor's office ug City Planning Office ahong adtoon ig Lunes sa buntag phn. I have a klas at 430 to 600 n phn. Then fortunately, dihay nireceive sa RAFI and ifollowup n lng daw ig Friday 4/8/22 phn. Sa hapon n lng siguro ko moadto coz klase p mn ko at 1200 to 130 then. Then ang CCCI ofc wa mn ko katuod maong balikonon to phn. Sa may White Gold ra jud lagi, atbang ra dapit sa Robinson's Summit Hotel. And most of all, need butangan ug address to naho ang CHI nga office aron di n lagi ko ipasa2 pas mga gwardya. Wa mn pud naho butangi ug address lagi. Heheh. Then I went to Santo Niño after. I bought some reading materials and a rosary bracelet. Then nidagkut pud ko. Then nag-ask ko ug presyo sa mga imahe. Btw from the Cebu City Hall building, I could see CCLEX in all its glory. This is the reason why I like living in Cebu, coz I am close to the sea. At USC CAS building before, I could see the Mactan Channel pud. At CDU I am near the sea ra pud. But then we have to risk mn jud lagi daw oi if it's necessary and worth it ra pud. Jia you Doki, everything will be alright ra lagi. Venus told me to go for it. Ganahan sija ni Mr Hawaii. Sige, panahon n lng agdon. Jia you to us always! ;)

No comments: