Tuesday, April 5, 2022

MARRIED WITH 2 KIDS

Y'day 4/5/22 si Atty. Matahum msgd me on Messenger to ask for my cousin's number. Instead I gave him her FB n lng. Mobakasyon diay kuno sijas Bohol phn oi with his wife and 2 kids. Okay maayo. All the best nimo Atty. Sus kamaayo n if tinuod. Otherwise basin char2 ra pud tong ija lagi. Mahibaw-an ra mn jud lagi n b. Haha. My cousin said naminyo daw ang laagan. Dugay2 n pud diay mi wa nagchat. Actually last December he asked me kung kumusta lagi daw mis bagjong Odette. But before that, dugay n jud lagi mi wa magstorya. Momsg mn gud ko ana niya lagi if masud sijas ahong huna2. Tua n mn gud sa Manila lagis Atty and precovid, morag kusina n lng niya ang Amerika ug Europa oi. I think he has a farm now in Batangas. He is a practising lawyer in Metro Manila n lagi gud these days. Cge Atty, more power to you always. Aloha! ;)

No comments: