Tuesday, December 3, 2019

Dreams Lately

I know that my dreams have certain messages for me. Last week I dreamt of me introducing Leeyaj to my eldest sister. Then lately pud I dreamt of us having a business near the market in Tubigon. Then somebody swimming in the ocean with a half body. Kami kuno ni Nang Anel ang nagsawom2 sa tubig. If I recall correctly, makatravel raba daw ang meaning sa magdamgo ug clear water. So many times in the past, nagdamgo jud ko nga we were going to travel; that we were waiting for our trip. Then nagdamgo pud ko nga sila Nang Anel ug Bantil kuno nagclimb ug bukid. Diha jud koy damgo nga di nako makalimtan. There was somebody daw who went to my classroom bringing a bouquet of flowers. From the angles I can remember, sa USC AS building jud to kay sa left man nako ang view outside. Then diha pud koy damgo nga diha koy gilakaw padung ubos than pagtungas pa naho kay diha koy building nga nakita. Ang Beijing na cguro to namo ni Bantil last December. Coz underpass man agion ang Bird's Nest and Water Cube as well as Tiananmen Square and Forbidden City. But lahi mn ang design sa building sa aho damgo. Diha pa jud koy damgo nga nitungko kuno ko'g mga poste then diha nay waterfalls or tubig sa aho ubos. Baw oi, motuo ra mn gud ko nga these dreams bid an omen of what's to come. Magdamgo pud ko nila Mama ug Papa asahay. In fact I dreamt that diha kuno mi gusto papahawaon sa among bay sa Cawa. Diha sa Mama didto. Jia you Doki!

1 comment:

rosstaylor505 said...

I can set up my new idea from this post. It gives in depth information. Thanks for this valuable information for all,..
Meaning of SAP