Sunday, May 21, 2023

EUROPEAN VACATION

Kusina n lng ni Don Celis ron ang Europe lagi now that US citizen n siya. I was on my way to Davao last 5/10/23 when he said he was on his way to Venice pud kuno. Gikan kuno sila'g Pisa lagi Wow! I said I've done some European suroy2 20 years ago and that Eastern Europe n pud lagi akong gustong adtoon if given the chance. 10 countries in 16 days kuno tong ilang itinerary oi. Wow! So far kay France man tong ijang gipost and morag la p sija kapost sa Brussels, Belgium ug Amsterdam, Netherlands pud lagi. I asked him asa n iyang windmill pics. I was very lucky to have been given the chance to live in Europe temporarily in 2000 to 2001. I shared to Aloha gud Fr Jerry Orbos SVD's Mothers' Day message from Lourdes, France. Y'day kay from Fatima, Portugal n man pud to. Wala p man nija basaha so di n lng pud to naho ishare nija. If modaug ang Denver Nuggets ugma pohon sa Game 4 and Miami Heat pud sa ilang Game 4 with Boston Celtics, wow! Naa n cguro pud siya'y reaction di b? Huwata n lng n Doki kay basin busy p sija lagi. Duow n ang July bujag; moabot n hapit ang mga bisita. Jia you to us and go go go!

No comments: