Monday, March 28, 2022

CEBU BUSINESS PARK

Panagsa n mn lng lagi ko ron moadtos Ayala Center dapita kay laju n lagi oi. But didto ko this afternoon for my research. Morag wa ko masuccessful sa ahong tujo pero balikan n lng to phn. Meeting mn gud lagi mi ugma phn at 1030 so basin in the afternoon ko gawas balik or ig Wednesday n lng pud pohon. Btw I applied n diay to the postdoc position at PRIO (Peace Research Institute Oslo). Migration Rhythms mn to ang study and the project will involve fieldwork in Hanoi and Manila ig spring next year phn. Ako jud lagi gibutang sa ahong application nga finishing p kos ahong doctorate studies diri. But I was encouraged mn lagi to apply kay I am suitable kuno for the post. I will be happy pud if madawat phn aron magkita mis akong friends in BKK, Laos, Siem Reap and PP. Jia you Doki, nalingaw lng ko. I feel good about it. Aloha, happy Monday to us all! ;)

No comments: