Monday, March 21, 2022

SOCSCI

I was in CDU this morning to claim my coop dividend and T-shirt plus to get the printouts of my transmittal letters from Miss Berns. Surprisingly, more than 2k oi akong dividend for this year so nag-offer jud kos among chapel lagi. Ig Wednesday n siguro to nako ihatod ang mga letters kay mag-exam mn ko ugma phn at 130 to 300. If I can find a computer spot ugma phn then pwede ra ko mogawas pud so that masugdan n lagi ug panghatod ang mga suwat for interview appointment. Didto mn pud si Mam Jhe among chair so chika pud mi. Tua p koy buhatonon for my internship - ang agreement with the parent's or guardian's signature. But I'm very happy that 7 n lagi tanan daw ang among IS freshmen this time. Chika pud mi ni Mam Ophel. Gighost daw xas iyang bag-o nga mas bata p niya from UK. Si Mam Maricel Flores was there too coz nagmeeting ang Bio for face to face klases n daw nila soon. Niuli n ko after lunch kay niklase p mn lagi ko at 430pm. Jia you to us always!

No comments: