Monday, May 2, 2022

MAY 17 INVITE

Today 5/2/22 I was able to send out invites for the 17 May talk of John Bradford with CDU. I was able to send it to my friends at USJR and USC plus STC, Ateneo de Cebu (Sir Roderick Abellanosa), PSCI (Madam Rachel Lus Vivas-Rica), UP Cebu (Kresna Navarro) and UV (Mam Rosie Mendoza). If wala p jud lagi moregister, I'll share the invite cguro to Mam Charlotte in Dumaguete and Sir Guiraldo in VSU, Baybay, Leyte. I can say that nakamao n jud ko ug Canva gamay. Next week pohon I plan to send a reminder and put the name of the speaker in my invite. So far, mga 40 n ang akong giexpect nga moapil kay si Sir Jeff Lumansang sent me a private msg to say that gusto siya iapil ang iyang HUMSS kuno nga 10 students. So okay ra cguro phn nga 100 ang among iexpect nga audience on that day. Naa ra lagi mi estudyante pohon sa among IS. Nakita n ni Mam Jhe ang certificates nga akong nahimo. Nakadownload n pud kos videos including the Basic Online Rules that I downloaded this morning. Ang Zoom link n lng jud lagi ug dry run ang need buhaton. Brochure pas among IS. Diha n koy nakita lagi nga pwede nako ioverlay lng. Nice mn to kaju kay red. Jia you to us always and aloha!

No comments: