Tuesday, July 19, 2022

3 YEARS

Tinuod, kadali ra jud sa panahon. 3 years n ang akong infamous Hawai'i trip. Of course the pandemic happened and all that. But suffice it to say that when I was in Hawai'i, I had my CHED money then. So pwede ra jud ta lagi nga akong giulian si Mike for the cost of my ticket and visa. But then, iya man lagi kong giinvite so ang dress, laptop ug unsa n to ang akong gusto n lng ta nga ulian. As it is, maybe we can say that time heals all wounds. We are on speaking terms ra mn pud siguro ni Mike. He replies man pud when I email him. But I am sure di n jud ko pwede lagi nga mobalik pas ilaha sa Kaneohe. Gipada n gud ug uli akong clothes from there last year. But then ang akong green slippers tua japon didto. Still, I wasn't allowed to attend my aunt's funeral last February 25th, 2022. I respected their wish for privacy too. Sakto ra pud coz makautang n nya pud ko ato ug limpak2 n salapi and maglisud n pud ko ug bayad. I should just let TIME take its course. Basin p diay ug makabalik ra lagi japon ko didto pohon. If swerteon n pud diay lagis Kulasa nga makaadto ug BALIK nga sponsored, thru research or unsa b. Anyway, valid p mn pud akong tourist visa for the next 6 years pohon or so. Wa btaw ta kahibaw lagis plano ni Lord. Huwat ra jud ta lagi. Pila ray palad lagis taga bukid sa Cawayanan. Anyway, what's meant for us will not miss us man jud lagi kuno. So Jeremiah 29:11 ug Romans 8:26-28 lang jud lagi. All things work for good, for those who love God. Those who are called for His purposes. Basta 8 places lagi tong akong gipropose ni Lord lately. Kung asa ato ang matuman, mao n to pohon. Amen.

No comments: