Saturday, July 2, 2022

SIR VLAD, LETTING GO

He is my good friend and colleague jud. During the pandemic he was our chair from August to December 2020. Pag January 2021 till now kay si Mam Jehanne Macarimbang n man lagi ang among chair sa Socsci. He told me last week nga di daw pakamatyan ang CDU kay minimum ra daw ilang support nako. Well, tinuod. Unsa may kabangkaagan ana nila lagis academic work? Nga syllabus may ilang gipakadak-an instead of research. Sakto si Sir Vlad. Makakita gani ko ug nindut nga opportunity pohon. Biyaan ko jud ng CDU lagi. But the thing is my return service for my studies. Well, since naglockdown in 2020, 3 subjects to akong gidala and morag last sem from February to May ra jud lagi ko nihandle ug 12 units. This time I have 1 summer klas pud. Ig August lagi daw phn, if back to teaching full time n lagi daw ko. Di n lng daw sila mohire ug bag-o kay ako n lng daw patudluon. Jia you to us all and aloha! :)

No comments: