Monday, February 10, 2020

Acid Reflux & Backpains

Lately lng jud naho natugkad nga I have acid reflux man diay from many times in the past nga di ko mokaon on time. Coz I remember in Holland nga mga 3pm n ko maglunch. Nya if I am in CDU, saging mantikaan jud na ako snack kada hapon. Karon nga tiguwang n ko, nigawas na ang resulta atong ahong gipangbuhat in the past. Nitunga n pud ang ahong sakit sa likod from an injury when I was very young sa Cawayanan. I landed on my butt then. Then I can recall the other times I fell -- sa stairs sa Holy Cross Academy, sa among old boarding house sa RR Landon and then sa Cambo, in my classroom sa Western De Castle. Lapad mn gud ako tiil so dali ra ko mausdak. But thankfully wala ra mn daw koy spine injury. Mawala ra mn siya ug masahe. Jia you Doki! Gastro-esophagial reflux disorder (GERD), mentioned in "The Crown Princess" matrigger siya sa stress and not eating on time. So mao n Doki, kaon jud on time ug dili magpastress. Amen.

No comments: