Thursday, September 22, 2022

UNWORTHY

I do have feelings of being unworthy jud. Nagsugod jud ni tanan of course sa bay. Kay di mn lagi ko domestic goddess maong I thought di ko worthy nga mahimong wife or unsa b n diha. Pun-an p lagi nga ingnon ka'g crazy Filipina, impoverished academic, way kwarta ug uban p. Syempre, kinsa p may motake a chance di b? But I do need to overcome all these demons jud. Coz ang mahitabo ani I will be alone for the rest of my life. Jia you Doki. While there's life, there's hope jud. Amen! Amazing! Twas 10/28/21, this time last year when I had the one-on-one session with Neelke Verhelst nga staff ni Kelly Brandli. Mahal lng pud kaju tong ijang coaching program lagi maong wa ko mosignup. Hahay, I'm back to the old setup. Back to square one lagi ko. Cge lang. All the best Doki, keep the faith lng jud! :)

No comments: