Sunday, December 5, 2021

CA FRIENDS

So far, ang ahong mga kaila sa San Francisco are sila Rica Baura, Dr Don Laurente, Teresa Low and Chem Nevado. And bless her soul, si Chem told me today that I can stay with her daw pohon if moadto ko. I just have to take care of my papers lng jud daw for now. Si Badong kay nibalibad man kay he's only renting a room ra kuno didtos San Diego. But I checked pud sa mapa, duol2 ra sila ni Alnald in Pasadena. Or Orange County b sila. So pohon kung sure n jud ko lagi nga makaadto Lord, balikan ra namo ang istorya phn. I can message Lorraine pud and see if she would have the time to show me around. Busy mn gud lagi n sija kay principal mn sa high school or middle school b to in San Jose. Basta sila nga mga Jocson cousins, naa ra n sila nagtapok sa Bay Area - San Francisco, Hayward, Alameda, Berkeley, San Jose. Jia you sa mga plano, Doki. Isa-isa lng jud. Amen.

No comments: