Thursday, December 2, 2021

GLENDA

She is one year ahead of me sa ISS. She was born in Putatan, Muntinlupa. Morag Bisaya iyang mama. She works at the PESO office of Muntinlupa City Hall. Sila maoy barkada ni Madam Espie Gargar sa ilang batch. Sila Ate Bebeth and Teddy and Beverly (+) are good friends of mine too. Asa k anang expression nga bahala'g malangkay kuno basta makaykay. And bahala'g malawlaw basta makawkaw from her former law professor. Intawn pud oi. But si Glenda has proven to be a very good friend jud to me all this time. Basta mochat ko, mobawos jud n sija dajon. Thanks a lot jud, Glen. Jia you to us always! She advised me diay to do one coast at a time jud kunos USA aron mamaximize ang mga tawo ug lugar nga makita. So if madayon ko in March 2022 pohon Lord, I will do West Coast lang and sa sunod n jud ang East Coast lagi where I can see sila Johnette/Benjamin and Junas in North Carolina and possibly sila Helen and Leikha and Rica Sierras in Toronto. Si Mam Cora Anzano is in Wisconsin man this time and sila Lorna Amrinto are in Atlanta, Georgia n pud. Basta si Ate Lita in TN is willing jud daw lagi modrive in order to see me kuno phn. Si Ann2 in Delaware maoy pinakaduol niya. Bisan di n lng ko adto ug New York oi or unsa b. Basta kay go go go lng ko ani Lord kung unsa mn gani ni ang new chapter in my life. It started with LDE and now this AAS. Please guide me every step of the way lang po. Amen!

No comments: