Sunday, March 12, 2023

PASSPORT

Last night my future employer in KSA asked for my passport details coz she will ask her contacts in Manila n kuno to process my papers. Mao man pud suggestion ni Helen kay dugay kuno ang processing lagis direct hire. Wow, I just pray for the best lng jud Lord. Xempre mouli jud ko anas Bohol, modagkot sa minteryo before ko molarga ig end August pohon. Gahuna2 n ko if magamit b naho ang old big purple maleta lagi ni Ate Ica pohon. Gusto ko wa kaju koy bitbiton lagi ig larga pohon, possibly laptop ug handbag ra arong smooth ra ang byahe lagi. Basta padayon ra kong nagpray Lord. Amen. Aloha Monday to us all! Btw I checked on Google the time difference between KSA and Hawaii. 13 hours ahead n lng ang KSA. Mas maayo oi. I told Teresa n diay of my latest opp. Wala p siya mobawos. Jia you to us all, go go go! ;)

No comments: