Sunday, September 19, 2021

MINDANAO RELATIVES

Daghan jud mi'g mga paryente didto kay land of promise mn gud ang Mindanao sauna. Malukop gud ug bakasyonista ang Cawayanan sauna ug taga-Mindanao kung tingpista n lagi. Ila anhing Inse Petron nga bay daghan jud na ug bakasyonista. I first came to Mindanao alone in end March to early April 2014. From CDO I took the bus to Davao City. Then from there another trip to Carmen, Davao del Norte first. Didto ko ila anhing Tiya Avelina then ila Tiyo Nostring. Tuganay diay kuno pangan atong ilang dapit. Basta I remember passing by so many bananas for export before reaching their place. Then from there I went to Tagum na, ila Tiyo Joven. The next day nibalik ra pud ko ug Cebu. Then I was in Valencia, Bukidnon in February 2016 for Tiya Imping's funeral then last April 2019 to see Uncle Joven and family.

No comments: