Friday, November 19, 2021

2 RESOLVES

During this pandemic I actually had 2 resolves - that dili magbakuna and dili magparenew ug passport. Sus, nagkacovid man lagi si Mam Fe Imbong so karap2 ko pangita ug vaccine slot last August. So fully vaxxed n ko by 10/4/21 buyag. Then I resolved pud not to renew my passport yet which is expiring on 2/17/22. But with my research associateship opportunity lagi, need jud current akong passport kay basin anytime paadtoon kos Holland. As of the moment, rising mn ang cases didto kay approaching winter. And I think nagrecruit p pud sila ug more people. The year is also winding down. But as soon as kompleto n lagi siguro ilang lineup, igather cguro mi ana tanan for the formal launch then basin paadtoon jud kos Holland lagi ana phn. Basta happy n ko kaju kay di mn siya moconflict sa akong Silliman lagi. Ipatiwas mn jud tos CHED kuno. So baka-baka para sa ekonomiya Doki. Keep the faith lng jud. Amen, amen, amen!

No comments: