Sunday, November 21, 2021

SUPPORT

Diha jud lagi koy kasakay sa Ceres bus from Santander to Cebu City one time nga batang batan-on, cguro mga 8 yrs old jud siguro to siya. Then what she said really struck me. She said she was only looking out for her baby sister. It made me think that she was so wise for her years, basin biktima to ug cybertrafficking or unsa b. Coz I remember that she eventually added me on Facebook but she appeared a mature individual there. Anyway, basin mao ra pud siguro ni ang gusto makuha ni Bantil from me no. Nga suportaan naho sija bas ijang gusto. All this time ang akong treatment niya is di ko niya hilabtan but magfocus sijas ijang life. Di ko gusto that she would think of me always, as if di nako kaya akong self b. So unsa mn jud, is it sibling rivalry or does she want to be a big sister to me? Ngano mn lagi ija p jud gitiman-an nga ako kunoy top lagis achievement test sa Math sa district sa Tubigon. Hahha. Nalain diay sija when aho sija gipawithdraw one time nga magklasm8 unta mi? Di mn gud lagi ko gusto nga mauwawan siya if mas gamay sija ug grado naho. Mao ra mn to lagi ahong giiwasan. Gilain diay to nija ug sabot? Baw lagi Lord oi. I told Aunty Marci Ruba n bya about her and Mam Vi and Joanalyn Gabales. Basin wala p lagi daw siya kahibaw kung unsa jud iyang gusto sa life. Or basin wa p jud sija karecover sa ijang trauma sa high school? I thought gipray n n naho sija Lord. Kuwang p jud diay to? Kay moingon mn sija lagi nga wa p gani kuno sija mahiluna didtos Ospital ng Palawan (ONP) sa Puerto Princesa. I mean, hapit n mn gud mi mag-50 yrs old Lord, syaro n mn jud lagi di b. Please bless us always, Lord. Amen.

No comments: