Friday, November 19, 2021

GRAD ECON

They say that there are 2 traditions jud kuno of grad school Economics in the world: one is American which is heavy in econometrics jud. While the other is the British in which you would need to know how to write jud. I finished Micro Theory and Macro Theory mn lagis NUS so ang Econometrics n lng lagi nga core module jud ang wala nako mabuhat. I told Sir Gerard Go on the group chat nga di n lng ko mangambisyon anang econometrics lagi oi. Adto n lng kos dili quanti nga Econ. Or mokuha n lng ko ug assistant lagi if magneed mn gani ko ana butanga. Basta, I can read Econ journals man because Prof Aditya Goenka, my prof in EC 6102 Macro Theory taught us how to read it man. I remember the Euler equation jud sa iyang klase. Nabung jud kos V (k sub t) lagis iyang klase. Ug Hamiltonian pud. And I had to sit for the final exams in his class on my birthday in 2005 so dugay lagi kaju ko ato nauli sa Clementi after the test at dusk. Gitawgan n lng lagi ko ni Deepti kung nus-a ko mouli kay she wanted to cut the cake n lagi kuno that our Chinese landlady graciously sent us. Then dinner mi atos Trattoria in Holland Village after. Anyway, I know that hinatag jud ni Lord ni nako ang LDE Centre GMD Research Associateship. So far ako p lagi tawn ang tua didto oi. But in the next few weeks lagi, I'm sure mapun-an ra to kay continuing man ang ilang recruitment.

No comments: