Thursday, June 16, 2022

THE NATURE CONSERVANCY, ABSTRACT

Today 6/17/22 I read the reply of somebody from The Nature Conservancy. They directed me to their projects daw here in Asia-Pacific. Hahah, daku2 ug chance nga madayon ang wildlife conservation internship sa among IS diay pohon. Then I got acknowledgement n from LDE that they have received my abstract for the remittances conference. Si Dr. Matthew Hoye p mismo of Leiden Univ ang niemail nako after giforward ni Vishwesh niya ang akong abstract. Anyway, wait n lng kos final programme phn kung apil b ko and then I'll ask CDU for funding n. Jia you to us always! Hopefully kaigo jud for pamilete ug visa (or bisan ako n lng lagi bayad sa visa phn) ang iang ihatag. Kay if di, aw magpujo n lng gud ko. Virtual ra ko mojoin sa conference phn. I created the CDU AB International Studies FB page diay last night and sugod2 n pud ko'g pangita ug new PolSci or IS teacher lagi. Coz nihawa n mn si Sir Todd Sales. Adto daw siyas National Historical Commission b to magwork. Go go go, Sir Todd. All the best and aloha! ;)

No comments: