Monday, June 27, 2022

WHY DO YOU KEEP ME AS A FRIEND?

I asked this of Nick Simpson before. And his response was, don't go there, Heide. But I said I want to go there. Friends n mn siguro mi ni Nick ug balik. He came back talking to me man on the evening of March 22, 2022 after more than 3 years lagi nga wa ko niya istoryaha. Wa jud ko kahibaw sa rason lagi ato. Ang ako rang madumduman was he said he would love to go to Hawaii. Then I told him that he can always go coz he won't need a visa. I had to secure a visa man for the USA. And bisita ra pud lagi ko didto maong wa jud nako siya imbitara nga moadto. Anyway, I think all's well that ends well lagi. Mahipno or matawhay ra lagi ko ani kung kinsa jud or asa jud ko lagi ani pohon. Madayon n jud lagi ang objective function ug ni Boyet Agbon p. He's just concerned for me. I do appreciate it of course. He said ultimate test jud lagi daw nga interesado with me if moari diri. Well, I've had bad experiences in the past. Ayaw jud tawn ug ingon nga ako ray imong arion Dong if moari man gani k ug Pinas or Cebu. I would have to tell him jud nga dapat daghan siya ug kitaon lagi. Aron di sayang ang iyang kwarta or gastos sa pamilete. Dapat jud lagi moadto xas Manila or tua p xay tuyo sa Boracay or Palawan b so that di ra ako ang iyang arion. Kalisud ana intawn on my part. Anyway, mao may iyang premise pud lagi before. Nga he has a friend who has a property in Parañaque and long-term daw magstay so motan-aw n lng kuno pud ug Cebu. Ing ana b. That's better on my sensibilities. Kaysa moingon nga ako ray iyang arion. Uy ngano gud tawn di b? Jia you to us all and aloha! :)

No comments: