Thursday, September 14, 2023

BATAUSA REUNION

Cge n man lagi mi ug chika ni Gigi Batausa ron. Today she mentioned nga magreunion lagi daw ang Batausa clan. I told her that ang Batausa gathering before was yes due to Lola Senciang's initiative but with the backing pud of anhing Tiyo Filemon and Tiyo Minian and Tiyo Fredo pud siguro. Kay sila may naay mga kwarta. This time if magtapok mi pohon, potluck n lng jud siguro n or naa n lng cguro organizing committee aron di magdoble2 ang mga tampo lagi o unsa b. I dropped by Rhady and Rosana's stalls sa merkado diay y'day afternoon after claiming Gigi's padala. Nipalit ko ug gulay sa merkado, sibuyas ug luy-a then pan de coco pud sa Park N Go and Don Macchiato matcha green tea. Init man kaju ig k hapon lagi. I gave P500 to Peejay Andamon and P1k pud to Ate Ica. Kay alangan naman ug ako ray mag-enjoy lagis ahong pahinungod. I asked Nang Anel pud to pay the HOA and water for this month via Gcash. Sus, this morning I was told that nadawat lagi daw ang akong paper for in-person presentation sa Association for Asian Studies (AAS) annual conference in Seattle in March next year pohon. Omg, where did that come from? Salamat po Lord. Tua n koy chance jud lagi nga makatamak sa US mainland. Then of course I can plan to drop by Hawaii on my way home. Para makabisita pud kos puntod ni Aunty Helen lagi pohon. Then nag-apply man mi ug travel grant sa panel ni Prof. Timothy Daniels. They said mga next week daw pohon na'na cguroy decision. I pray jud makadawat lagi ug subsidy Lord. Coz asa tawn ko ug kwarta ibayad lagi? Tua pay conference registration fee nga $195 man cguro to nga early bird rate. Sus, ang ahong paper pud kay medyo challenging jud kay it's about the national elections man in the Philippines and Malaysia. Parehaon n lng jud ug timeline lagi aron di ta maglibog. Gillian said she'd be interested kuno to read my paper pohon. I said ig human n lagi. Basin mga December naho pohon lagi ifinalize kay March next year man pohon ipresent. Tua p koy suwatonon gud for the JustRemit conference in Holland ig mid-October pohon. Via Zoom ra man japon ko. Just like last year, irecord ra naho ang ahong presentation lagi then I will join them during my presentation time n. Kudos to Mohamed Muse for the secretariat skills. Siya may alalay ni Dr Matthew Hoye bale. Anyway, I emailed Sandra Nijhof, ISS Alumni Officer and Vanessa Ntinu, LDE Centre GMD secretariat for possible financial assistance. Bisan 200 euros n lng lagi, makatabang n n ug daku. Wow, Seattle, Washington, here I come pohon. Paningkamotan jud n kay opportunity n lagi. Go go go Doki and aloha! :)

No comments: