Sunday, September 10, 2023

DON, GIGI, EDWARD

Silay ahong mga kachika ron lagi about my new plans in life. Excited ko cguro to go to Siquijor coz I have an interview lagi ugma pohon 9/12/23 sa hapon with Siquijor State College (SSC). I plan to drop by Aldea too to check on the small trolley that I left there with them before the pandemic. Edward said they wanted me to fill the position kuno maong paadtoon jud lagi kuno ko in person. Baw nadayon b kaha si Mam Fe Imbong ug adto. She said she plans to go there too. It will actually be my first time in Siquijor so please be with me Lord. Amen. Nice ra man pud kung tua n ko didto kay na'nay chance makabisita kos Dipolog/Dapitan lagi kung makalugar. Tua bja si Larrace Suelto didto, my thesis advisee last sem. Wala may communication from DLSU or GCC lagi so I guess sa Siquijor ko gustong paadtoon ni Lord. Btw daghang salamat Lord nga nahuman n naho lagi ug lakaw ang kang Gigi nga TOR. Tuay sajop sa postal code sa resibo but sakto man ang sticker kay ako may nagsuwat ato lagi. 15 working days p daw to lagi before maabot. If madawat kos SSC, need n pud ko mangita lagi ug kapuy-an didto. Basta safe, clean and accessible lng lagi Lord. Okay n ko ana. I hope nice pud ang signal sa internet lagi didto Lord. Bisita2 n lng ko diris Cebu pohon. Jia you Doki and aloha! :)

No comments: